Hello everyone,
As I’m busy preparing for next month’s exhibition, I realize I’m going to have a hard time posting live updates on the setup progress again. The Wi-Fi on-site is often overloaded, and my current data plan is ridiculously expensive as soon as I venture a little way from home. Rather than having to find a physical SIM card every time, the eSIM option seems like a good way to stay connected to the forum. Does anyone already use this system when traveling? If you have any tips on the best current deals for reliable data without breaking the bank, that would really help me out.
Traduction:
Etant donné que je suis en pleine préparation de l'exposition du mois prochain, je me rends compte qu'il me sera difficile de publier à nouveau des mises à jour en direct sur l'avancement de l'installation. Le Wi-Fi sur place est souvent saturé et mon forfait de données actuel est hors de prix dès que je m'éloigne un peu de chez moi. Plutôt que de devoir chercher une carte SIM physique à chaque fois, l'option eSIM me semble une bonne solution pour rester connecté au forum. Est-ce que certains d'entre vous utilisent déjà ce système en voyage ? Si vous avez des conseils sur les meilleures offres actuelles pour une connexion internet fiable et abordable, cela me serait d'une grande aide.
Internet access and photo sharing on the go
Modérateur : SJP transport
-
UlricD